Lördag

Full fart i Valbo var det igår. Dock lite folk och det var ju skönt, slapp man tränga sig fram med barnvagnen. Allt folk kom ju vid tre-fyra och ungefär då så stack vi hem. Sprang in på ICA och handlade och gick sedan hemåt, vi var hemma halv sex.. Phu.. Vi åkte iväg halv elva och var hemma halv sex, snacka om att vi var slut när vi kom hem.
Men vi hittade i alla fall det vi skulle ha ändå :) Dock vela jag köpa en gubbkeps till Dennis, men han vägrade att testa dom så jag skippade den. Får bli en annan gång.. Micke tycker dom är skitfula så han blev ju glad att jag inte köpte en :P

Idag ska vi bara ta det lugnt för vi åker tidigt imorgon till Orsa. Skönt att komma iväg lite och speciellt kul att träffa Anders, Kattis och Josefin :) vi ses ju inte så ofta..
Får se om vi går ut och leker i lekparken eller så idag.. Så himla trist att gå ut själv, speciellt i det här området. Hatar Sandviken!
Och inte nog med det, det jävla fyllot i andra trappen hade fest igår.. Han måste ju gå på något, eller så är han bara helt jävla dum i huvudet. Han spelar på tok för hög musik, skriker och gapar, smäller i dörrar och kastar ut sina kompisar på sina fester.. Igår blev han tydligen glad över något och skrek "JA! JA! JA! JA!" om och om igen, efter en timme så blev han helt galen och började skrika och härja. Jag tror det blev tyst efter det, för jag hörde då inget mer efter det utbrottet. Hos honom skulle man ju inte vilja vara på fest hos, inte ens festa med.. Är glad att jag går bra överrens med mina fina vänner i Hofors <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback