....morgon

Det är ingen god morgon idag. Lillgrabben vaknade kl 6... WHY?! Han som alltid brukar sova till 7-7:30.. Nåja, låt gå för den här gången då. Han hade väl bråttom upp för att jag berättade igår att vi ska leka i den stora lekparken idag :P han hade ju svårt att somna igår när jag berättade. Haha.

Men jag är glad denna morgon i alla fall, tur det.. Hungrig är jag också. Är Dennis hungrig? Mm..

Synd så in i helvete att ingen kan och vill följa med till stan, så tråkigt att gå och leka själv. Jag hatar Sandviken! Jag vill tillbaka till Hofors!!! äsch.. det kan jag glömma detta år i alla fall, om det inte skulle hända något mellan oss då.


Nu måste jag fixa frukost, min mage låter illa. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback