Syster på besök

Sofie kom hit vid fyratiden igår, vi slappade och försökte leka med en gnällig Dennis.. Han verkade så trött hela dagen igår efter dagis. Jag gjorde ordning mat, mös till I drömmarnas trädgård och sedan gick vi ut på en kvällspromenad till kiosken. När vi kom in så var det bara att vänta på klockan innan det var dags för Dennis att sova, självklart så somnade jag också, men syster var snäll och väckte mig.
Vi satt inte uppe länge, vi orkade inte..

Nu har jag lämnat Dennis på dagis, det gick så bra så. Han skulle titta på bilarna på datorn, så jag fick ingen kram eller något utav honom denna morgon.
Sofie står i duschen nu och jag sitter här och knappar.

A just det.. Cellprovtagningen igår gick bra i alla fall.. Hatar dock att ligga i den obekväma gyn.stolen. Barnmorskan var jättetrevlig och berättade precis om vad hon skulle göra och så, det kändes trygt.

Hmm, jag ska väl börja med cheesecaken, eller.. Sofie lär inte kunna äta utav den ändå eftersom hon ska åka till skolan om någon timme. Får se om jag börjar med att färga och bleka håret igen ikväll.

Äh, känns som detta inlägg bara blir kladd. jag kan inte skriva ordentligt idag. Jag behöver en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback