Tårta och annat skit

Var det någon som blev ledsen när denna läste mitt förra inlägg? Vi firar inget, bara så du vet. Jag gjorde en tårta för att min bror fyller år! Så är det. Jag skänker honom en tanke idag eftersom han bor i Motala och kan därför inte åka till honom över dagen och gratta honom.

För övrigt så har jag i alla fall gjort "tårta".. Det blev en kexchokladpaj som jag hittade ur tidningen Familjeliv. Nom nom. Smeten var hur god som helst så jag tror nog att pajen är utsökt god!
Vi väntar på att Micke och hans far ska komma hem så att vi kan fika :) måste ju prova pajen.
Dennis har tittat på ett avsnitt med "I drömmarnas trådgård".. Han älskar det :) Jag ska nog köpa filmerna som finns på discshopkids... Sen letar jag ju en present till Micke också, han fyller ju år om 26 dagar, då fyller han 25 ;) det ser han inte fram mot. Haha. Blir man gammal vid 25 års ålder? Näää, man blir aldrig för gammal om man är ung i sinnet och lever. Mja, ni förstår nog.

Jag har återtagit alla blockeringar på BDB nu. Det kändes inte rättvist att jag först blockerade en, så jag blockerade alla de andra jag hade blockerade innan. Det är nog lika bra att ha det så också. Dom läser nog min blogg ändå, så de vet i alla fall vad jag har för mig om dagarna.. Kanske fixa lösenskydd på bloggen också?

Det var något par som nyligen förlovat sig, de har en son på knappt 6 månader och de verkar hur lyckliga som helst... Jag fick en klump i halsen och tårarna var påväg.. De verkar så himla kära och lyckliga.. Hur lyckas de? Jag blir så avis på att folk kan/har det så bra i sina förhållanden... Äsch, jag bara svammlar. Jag är för känslig, lika med det här "Förlossningskliniken" på TV4 Fakta... Efter "det" så har jag blivit så känslig emot allt som har med fina, lyckliga stunder/tillfällen. De är hemska! Tårarna bara sprutar och jag känner mig illa till mods, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback