Cirkus

Åh, vad skönt, jag sov till kl 9:55 imorse. Snacka om skönt. Haha. Dennis följde med farmor och farfar hem igår efter vi varit i Hemlingby. Vid tolv så kom Per och hämtade oss, för vi skulle ju på cirkus kl 13.
Dennis såg verkligen fram mot att gå på cirkus :) Mötte Anna och Alex på vägen dit. Hoppas de hade skoj också.
Dock blev det ju inte så roligt efter pausen då Dennis satt/halvlåg i mitt knä och kissade igenom sin blöja. Jaha, det var bara att dra oss till bilen och åka till R-holm. Men det gick bra, Dennis fick gå och lägga sig och sova när vi kom dit, sedan åkte Micke och jag med bussen hem till Sandviken.
Jag ska till Gävle ikväll, Stina och dom är ju redan där så jag åker buss in om en stund. Ska se till att åka hem ikväll/inatt då vi ska upp imorgon och åka till Falun. Blir en massa åkandes denna helg. Haha. Men det är ju skönt att göra något än att bara sitta hemma och dega hela dagarna.

Yeah yeah. jag ska väl hitta på något att göra i några minuter till innan jag går till bussen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade det jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback