Cruising igår! WOHO!!

Efter cirkusen igår så åkte vi hem, åt lite matrester från igår och gjorde mig ordning lite grann. När jag sedan gick mot bussen så såg jag att det var världens jävla skitmåln bakom mig, tänkte att nej fan, nu kommer det väl spöregna och man kommer se ut som en dränkt katt.. När jag väl kommer till busshållsplatsen så kommer det några droppar bara. Vilken tur! Bussen är sen också och målnet gick som tur var förbi på sidan av. Inget regn i Gävle heller.
Ja men visst, väl inne i Gävle så var inte Stina ens inne på stan. GAH! Vad ska jag nu göra, tänkte jag. Jag satte mig vid en liten park nån stans vid ån. Där satt jag nästan en timme tills Mia kom. Räddaren i nöden, säger jag bara! När jag väl mött upp Mia så ringer Stina och vill att vi åker raggarbil, vilket vi gjorde, vi åkte ett varv och sedan gick Mia och jag iväg och kollade på bilarna medan Stina och hennes gäng skulle till Max och käka.
När Mia och jag står vid slottstorget, tittar på bilarna som cruisade runt och drack vår cider så kommer snutjävlen och sträcker fram handen mot burken och ber om att få ta den ifrån oss. Jaha?, vad fan är det nu då? Nä, man får inte dricka alkohol på stan. Så där stod jag, fattade ingenting för det kopplade först inte vad han vela, räckte honom cidern och öppnade kassen där det låg en Bacardi Breezer Watermelon och en Smirnoff Ice, den påsen tog han också! För, man får inte dricka på stan och just det märket jag hade på cidern låg böterna på 500:-, men de slapp jag betala och så vela han ju se vad jag hade i påsen, det tog han ju också, vilket han inte hade rätt att ta egentligen. Så jävla surt... Men Mia såg sedan var de gjorde av flaskorna, så vi gick dit efter att poliserna gått därifrån och plockade upp dom igen :D Vi gick till parkeringen, bakom en skitsnygg Buick -58, så att inte poliserna skulle se oss igen.
Vi stod där och snackade en del tills vi gick mot Heartbreak för att träffa hennes killkompis Micke. Och vi hade såå kul inne på Heartbreak! Jag dansade! Hahha fy fan vad kul det var och varmt och svettigt. Det är nog första gången jag har dansat ute :/ wohoo! Grattis mig.
Och väl inne på Heartbreak träffade jag Lina :) hon var söt! Jag hade ju sms:at med Lina lite under kvällen och hon sa att hon kanske skulle komma in hon med, hon berättade vad hon hade på sig för kläder och sedan mötte jag henne i toakön :D men det var Mia som frågade om det var hon: "Heter du Lina?" frågade Mia. Lina svarade "Jaa?" och tittade på mig och då presenterade jag mig och hej å hå vad glada vi blev :P haha vafan.

Bussen hem var proppad med folk, eftersom vi tog sista bussen och alla småbarn skulle hem. Mia och jag hoppade av bussen vid Sandvik och därifrån och hem så tog vi  taxi :P yeah.

Äsch. nu orkar jag inte skriva mer.. Måste käka frukost och sånt innan Falun!



Mia den busen :P Fan vilken min jag gjorde... jäla skit. Haha. Men skoj hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback