Jaa

Det har gått bra för Dennis på dagis idag :) första dage efter 6 veckors sommarlov. Det blev ju en extra vecka pga att han blev sjuk och fick stanna hemma från dagis den veckan.
De hade varit ute och lekt idag på förmiddagen, ätit bra hade han gjort också :) dock haft lite svårt för att somna, men det gick tillslut.

Nu har jag fan varit på skithumör sedan i lördags, då mensen kom. Såhär har jag inte varit på år och dar när ja haft mens. Gråter för det minsta lilla, när ingen ser eller hör såklart. Usch, jag är ett jävla känsloberg. USCH!!!!!!
Jag satt här i soffan och tänkte på Hofors och tårarna bara forsade. Patetiskt.. Men visst  vill jag tillbaka alltid! Oh ja! Jag vill att mamma kan få träffa sitt barnbarn när hon kan..hon är så sällan och hälsar på och har nästan aldrig tid heller. Men men, hon har säkert någon bra anledning till varför det blivit så.

Nej nu ska jag sluta innan tårarna kommer igen..........

Kommentarer
Postat av: Anna

Men kom hit då, gumman.. <3

Postat av: Michaela

Du måste prata med Micke, du kan inte bo där när du inte trivs!! Familjen borde vara viktigare!!

Kram i massor!

2009-08-14 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback