PMS?!

Gårdagen var ingen rolig dag.. Vi sa inte många ord till varandra. Jag diskade, gjorde ren spisen, skåpluckorna och kylskåpets utsida.. Jag var duktig, tycker jag.

På kvällen gjorde vi hemmagjord pizza, av polarbröd, i pizzamakern eller vad den heter. Det var riktigt smaskigt.

Idag då? Jag ska se till att vi tar cykeln till stadsparken för att leka efter frukosten. Vi var ju bara inne igår så det känns som vi kan gå ut idag.
Ska nog in på affären och handla på hemvägen, måste ha choklad! Dumma mens...


Aja, jag har inget annat roligt att skriva, så jag slutar väl här. Hörs nog igen efter nästa helg, typ. Då ska vi till Hofors på cruising :) hoppas vi får övernatta hos mamma den helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback