Vad ska man hitta på?

Näe, inte tänker jag åka in till Gävle i värmen och trängas. Jag vill inte åka in själv. Michaela, vi får ses en annan gång :(

Jag är inte på något speciellt glatt humör idag.. mens. Ska ändå försöka vara glad, för Dennis skull. Men vad ska vi hitta på att göra idag då?
 Det är ju aslångt till närmsta badstrand, här i Sandviken. Ingen bil har vi heller, så det skiter sig. Jag skulle inte hitta om vi cyklade heller och då hade vi fått cykla själv eftersom Micke har sin cykel i Hofors. Eller ja, han kan ju skruva ihop den cykeln som vi fick men datorn :P men men.
Inga jävla vänner har man här heller.. Någon Hoforsare som vill leka? Jag skickar iväg ett sms till lite folk och hör vad de ska göra och om någon vill hitta på något med mig och/eller Dennis. Känns inte som det är något  väder för Micke att vistas ute heller, så det blir väl D och jag som vanligt. Vill inte sitta inne när det är fint väder.. måste ju bara hitta på något att göra. Lekparken finns ju, men där vill man inte vara en hel dag :P

Fan vad jag gnäller.. Jag skyller på mensen och Sandviken, faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lugnt :)



2009-08-08 @ 11:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback