Trött, ledsen och åter trött

Sitter hemma i soffan och är jättetrött just nu.. Dennis och jag har fikat, lussekatt och juice. Vi tittar på Mora Träsk och Dennis sjunger så fint :) han är så duktig. Han blir nog musiker när han blir stor, det säger dom på dagis ^^ och han är jätteduktig på att rita också. Hmm, älskar musik och gillar att rita :) det låter bra, får hoppas han blir något stort - typ en stor kändis eller en serietecknare! Haha.

Hm, jag sitter på Facebook och tittar runt och så dök en grupp upp som fick mig att må lite sisådärä.. En gammal klasskompis tjej avled förra veckan i Övertorneå. När Micke läste upp J's status i fredags så mådde man riktigt dåligt. Stackars J. Jag tänker på stackarn som fick identifiera sin flickväns döda kropp.. Vi beklagar!!

Nej usch, nu byter vi ämne..jag mår illa och känner mig nedstämd.

Imorse när jag kom till busshållsplatsen så stod Hon (jag minns aldrig vad hon heter) där och berättade att bussen som gick kl 8 bara hade åkt förbi henne. Jag kom dit kl 8.25 för att åka med 8.30-bussen + att den var försenad. Jag blir galen på dessa jävla bussar! Igår fick vi också vänta OCH i måndags. Som svar idag när Hon ringde Xtrafik var "Prova visa intresse för bussen som kommer så kan ni få åka med nästa gång." Vad i hela helvetet!?!!! Bussjäveln ska ju stanna vid varenda busshålsplats den ska stanna på. Man ska inte behöva stå och vifta med armarna för att bussen ska stanna. Idioti!
Aja, vi kom lite sent till Show Time som var helt ok. Mycket muisk var det, det är bra. Inte så konstigt iofs, eftersom det var en massa musikelever som var med och spelade ;)
yeah.. har inget mer att skriva. Känner att jag är helt slut idag.. Vädret suger och gör mig trött. Upp och hoppa tillsammans med Dennis till Mora Träsk så jag vaknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback