Bla bla

Jovisst blev det så att de pushar en till att söka Komvux.. Gah! Jag berättade precis som det är, jag vill till Hofors och Per tittade upp lägenheter och så, men Micke är lite sådär till det. Han vill se var han får jobb, men eftersom det inte finns jobb någonstans så tror inte Per att han kommer få jobb detta år.
Vi får se..

Ikväll ska jag se på Mamma Mia tror jag. Fick låna den utav Maritha.
Vi bakar bröd också :) i mammas bakmaskin. Italienskt bröd. Nom nom! Vi får se hur det smakar sen :) maskinen är klar vid tiotiden ikväll, så det tar ju ett tag innan det är klart. Hinner ju natta Dennis och duscha innan brödet kan ätas.
Dennis står nu och drar mig i tröjan, han vill gå och sova, men först måste han borsta tänderna.

Skönt i alla fall att Dennis inte hostat så att han har kräkts idag, ingen feber heller men han har inte varit pigg.
Klev upp kl 7 och sov redan igen kl 10:20 och sov till kl 13. Lite väl tidigt :/ så när Per och Maritha var här så somnade han i farmors knä.

Men nu är han jobbig, så trött så trött, så jag ska väl göra honom klar för sängen och fixa välling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback