Fullt upp!

Jag vaknar först av alla, förutom Nemi.. Hon sprang runt i sovrummet och var dryg. Hon märker ju så fort att man är vaken, kommer och puttrar, stryker sig och slickar på fingrarna.. Nåja, jag låg kvar ett tag och hörde & såg hur Dennis började vakna till. Han sov i sin säng inatt, duktig kille. Men i alla fall, då ser jag att han sticker ner handen mellan dynan och sängen så handen kom under sängen ^^ Sötkorv.
Vi klev upp mellan 7-8, såg inte riktigt vad klockan var.. Vi åt frukost, tittade på tv, lekte och ritade. När M vaknar så är det någon som är trött, så jag lägger mig ner med Dennis tills han somnat, tänkte jag.. Jag skulle ju fixa en massa saker till ikväll, men vad gör jag.. jag SOMNAR! Jävla skit. Panikvaknar kl 14 och sätter igång med disken som tog ca 40 minuter, gjorde ren spis, bord m.m. M dammsög när Dennis vaknat men jag hann fortfarande inte torka golven.. Nåja.. Jag har städat och gjort fint i 3 timmar, så nu håller vi på med maten. Det blir potatisgratäng, kött och bea ^^ dock glömde jag fixa sallad, så det får vara.. Efter maten ska jag göra efterrätten ;) M fick gå till affären och köpa strössel till den.

Så nu har jag duschat och gjort mig klar.. Och nu ska jag springa ut i köket och steka kött och duka.
M och Dennis lyssnar på musik på Youtube.com , sällan :P

Bilder kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback