Gårdagens äventyr

Sanna: Jag har föreslagit allergitabletter, men mormor vägrar ta dom och mamma verkar inte så sugen på att ta såna heller.. Lika bra att flytta tillbaka, jag tycker inte om Sandviken! Blä! Jag känner att jag mår så bra när jag är i Hofors. Man blir glad, på något vis.. Löjligt.

Igår åkte Dennis och jag till Hofors vid tio, gick på bruket lite med mor och syster och mötte Anna och Alex utanför Folkan då vi var påväg hem till mamma.
Vi skuttade hem och gjorde ordning lunch. Jag tror vi åt hela dagen hos mamma också :D Alltså, man äter ju HELA tiden när man är borta! Det är ju så.
 Senare så vela mamma åka in till Valbo och gå på IKEA, så Andy åkte till Dennis farföräldrar och hämtade  bilstolen, för dom hade den sist.. Sedan drog vi in till Valbo och shoppade! Jag köpte ett nytt tallrikset till Dennis eftersom han kastade sönder sin tallrik, en ny huvudkudde, en ram och sängkläder till Dennis.
Det finns 1000 miljoner  saker man vill ha från IKEA, det är helt sjukt!

Aja, ska snart lämna Dennis på dagis och sedan hem och skura golv. Den förbannade Nemi pissar på dörrmattan bara för att lådan inte blivit tömd. Man ska JAG sköta allt här hemma eller!?!? Jag är faktiskt duktig som tar reda på efter oss efter maten och allt, diskar upp så det slipper stå, försöker dammsuga en gång om dagen och allt. Det är faktiskt kul att hålla på och det ser så mycket bättre ut när allt är rent.


NJAasöpdelkdv HEjdå dNEIIS  h+¨åa vill inte att ag skrivr mer

Kommentarer
Postat av: Sanna

Menar du mig och Johan? Eller några andra? :P

2009-02-17 @ 12:28:44
Postat av: Sanna

Haha jag skrev fel :P det ska bara stå Sanna, och det är inte dig Sanna jag menar. Hehe, det blev lite tokigt och att skriva när man är nyvaken är inte bra.

Postat av: Anna

Oh, nu kände jag mig betydelsefull. Vi sågs typ, 2 min och jag nämns i bloggen. Wee :)

2009-02-17 @ 18:35:35
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: Anonym

Dammsuger du varje dag? Guldstjärna till dig!

2009-02-18 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback