Huvudvärk!

Fy fan, jag har så sällan huvudvärk så jag glömmer hur jävla ont det gör. Det gör så ont så att mina öron känns kalla, det liksom isar i dom & kallsvettas gör jag också. Jag tänker inte bli sjuk!!! Jag vägrar ;)

Ikväll ska jag ta mig ett bad med massa salt, sånt där mysigt badsalt. Det är skönt.

Jag har precis vaknat, Dennis och jag la oss och sov halv tolv och Dennis sover än. Han som är sjuk får sova tills han själv vaknar. Jag hoppas att febern är borta.
Tror att jag ska ringa HC och kolla upp om han har förkyldningsastma eftersom han låter så täppt i bröstet så fort han blir sjuk, eller om det är något annat. Eller så är han sådär när han är sjuk, helt enkelt.. Vi får se.

Nu är min mor och Andy i Gävle, sedan ska de in på IKEA och Ove Janssons. Något avundsjuk man är då!
Jag drömmer lite om ett IKEA-hem faktiskt ;) Drömmen är stor och det gnager i skallen på mig, man får nästan en klump i magen om drömmen att kunna få inreda och bestämma själv i mitt hem om hur allt ska se ut och vara. Jag vet exakt hur mitt hem ska få se ut! Skitnice!!
Men nu ska jag ta och lägga min dröm lite på sidan och njuta lite utav den sista biten cheesecake.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback