Igår och idag

Bvc-besöket gick bra, fick ta mig in på apotekter och köpa två krämer att testa om Dennis blir bättre på huden. Den ena krämen får bara användas i en vecka, den andra när som helst. Lotta tycker den andra krämen är riktigt bra.
Vi tog och åt en sallad på Hanssons och Dennis fick pannkaka trots att de inte serverade mat vid fyra. Snällt. Jag får ta min förbannade bakpotatis och kycklingröra en annan dag. Jävla skit! Jag kommer aldrig få min bakpotatis och kycklingröra.. Nu har jag längtat i 3 veckor!

Dennis lekte som tusan med Linda på FG igår när Lotta och jag gick dit :) Dennis hittade ett par glasögon utan glas, Linda satte glasögonen på Dennis och han visade stolt upp sig för mig, Lotta, Micke och morbror Erik. HAHA! Gounge! Sedan var det Lindas tur att ha glasögonen på sig :) oj oj vad de lekte. hihi.
Det var sjukt jobbigt att gå emot bussen, kan jag lova.. Jag vill inte lämna Hofors, så en stor klump i halsen växte fram och jag mådde skit. Jag bara hoppades på att inte tårarna skulle komma.. Det räcker med att snön som föll förstörde mitt smink på vägen till Hofors.



Idag tar Dennis och jag bussen till Vablo och möter upp Nina och Noel. Vi ska in på Toys r us och låta barnen titta och ha sig ;) sedan blir det äta på IKEA. Nom nom!
Kanske man hinner ta sig in på Bokia och köpa en bok också. Vore nice om jag hann med att fixa bikini också, så att Dennis och jag kan gå och bada någon dag. Micke vill ju inte göra sånt. Han stannar hemma idag, han stod gärna över.. Vad killar är tråkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback