Jag vill tillbaka!

Pappa hade skrivit på Skype imorse. Han är ju i Thaiwan, ovanligt.. Han har svårt att sova, säger han.. Jag undrar varför. Åk hem till Gävle så att vi kan träffas lite mer!
Jag berättade att jag skulle åka till Hofors och träffa mamma och Andy & att jag saknar Hofors, som svar fick man typ "Skärp dig! Där kan man inte bo, det händer ju ingenting där!" SO? I don't  care! Jag har alla mina vänner där, min familj (utom dig då), nära till mormor och morfar & nära till Dennis farmor och farfar. De som jag fått någon viss kontakt med svarar sällan på MSN när man skriver.. Och när vi i somras skulle träffas hos en av tjejerna, så hittade jag inte hem till henne. Hur fan ska jag kunna hitta i Sandviken då jag aldrig har varit på andra ställen än Jernvallen och stan, typ!?
Folket i Sandviken är så jävla mysko.. När man väl pratar med människorna så verkar de hur schyst som helst, men efter att man skrivit till varandra i någon månad så slutar de höra av sig.. Vad är det för jävla människor? Det är endast andra unga mammor som jag försökt ta kontakt med också, det känns som att man har mer gemensamt med dom än att skaffa sig en vän som är utan barn och bara super om helgerna.

Jag kände nästan hur det växte fram en klump i halsen på mig.. Så mycket saknar jag Hofors, det är så jävla sjukt! Jag trivs inte alls i Sandviken. DÖ!
Visst, det kanske inte händer så mycket i Hofors, men jag har i alla fall vänner och familj nära där. Det är det som spelar roll.
Det är mycket allergier i min familj också, mamma är allergisk emot pälsdjur (vi har 2 katter), mormor är allergisk, nu verkar Sofie vara allergisk också så dom kan inte hälsa på oss.
Mamma har inte hälsat på oss mer än 2-3 gånger om året efter att M och jag flyttade ihop för snart 6 år sedan. Mormor lika så, de har bara kommit och hälsat på korta stunder när vi har fyllt år, inget mer. Det är inte alls kul att ens MAMMA inte kan hälsa på sin egen DOTTER pga ett par katter. Det skulle bli sjukt svårt att göra sig av med katterna eftersom de har bott med oss i 5 - , respektive 3 år.

Aja, nu ska jag sluta skriva... Jag måste hoppa in i duschen innan Dennis vaknar, han blir ju så sur om jag ska duscha och inte han får. Han är ett vattenmonster :)
Jag skriver mer ikväll efter att vi varit i Hofors!


Hedååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa din mamma och alla de andra att man KAN ta allergimedicin innan man ska åka till någon med katter. KLart som fan barn och barnbarn behöver få besök. Det är ju värt jättemycket!

2009-02-16 @ 22:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback