Mår bättre.

Jag ska sluta gnälla, sluta att deppa, eller i alla fall sluta att skriva ut det i bloggen. Vem bryr sig egentligen?
Titta, nu gnällde jag igen..


Idag mår jag bättre i alla fall. Har ingen yrsel, ingen huvudvärk och inget illamående. Skönt. Men dock så sov vi över lite imorse, jag väckte Dennis tjugo i åtta men vi hann till dagis i tid i alla fall.
Jag ska väl ta och städa och diska. Eftersom ingen av oss har varit krya nog för att ta itu med det så är det disk upp över öronen, typ.. Jag ska prova mitt nya skurmedel :) nu vill jag att disken och dammsugningen ska vara gjord så att jag kan skura golvet. Haha.

Syster ska lana på FG (fritidsgården) i veckan, mamma och Andy ska ställa upp att jobba där, tyckte jag att Sofie sa.. Jaha, då lär det väl inte bli något av att vi åker till Hofors i veckan... Det är ju typ bara måndagar och fredagar som man kan åka dit, för då är ju Dennis ledig från dagis och man får mer tid att umgås om man åker in redan på förmiddagen.


Vad händer i helgen då? Visst, det är bara tisdag än, men ändå.. Vi blir nog sittandes hemma i alla fall. SLUTA GNÄLL SANNA!!!!!!!!!!!! Sorry, men det är svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback