Mer recept ^^



4 portioner  (Ugnstemperatur 225º)

Ingredienser
8 skivor bröd
200g färskost
1 msk gräslök, hackad
150g skivad kalkon
8 skivor ost
1 rödlök, skalad & finstrimlad
2 tomater, skivade

Tillagning
Bred färskosten på brödet. Fördela gräslök, kalkon, ost, rödlök och tomater på brödet. Gör en dubbelmacka genom att lägga en skiva bröd ovanpå.
Packa in mackorna och ta med till backen. Grilla brödet på båda sidorna.




Snacka om att det lät gott! Det går tydligen att ha i ugnen också om man ska äta den inomhus :) Det är tydligen en picknick-macka som jag hittade. Sjukt gott lät det!

Jag är så sugen på att laga mat! Ikväll tänkte vi äta wook, men vi tog och åt resterna från igår istället.
MAT!!
Ikväll ska vi se på film och, i alla fall Jag, ska äta chips ;) sen så har vi ju cheesecake kvar.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Det där lät inte dumt eller :D De lär vi käka någon gång :D

2009-02-09 @ 20:45:01
Postat av: Sanna

Jag ska göda dig, mitt lilla barn!! :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback