Nej, jävla feber!

Där står jag i badrummet och färgar håret och så ringer mobilen, det är från dagis.. Dennis dagisfröken talar om att Dennis har 39 graders feber och att han bör hämtas.. Jaha, hur ska jag göra nu? Jag har ju precis dragit i härgen i håret.... Nåja, jag väckte Micke så han fick springa iväg och hämta sjuklingen. Stackars Micke som har besvär med ena ögat och fick gå till dagis med en lins. hihi.

Nåja, de kommer nog snart.
Får se om jag orkar ta mig ner på stan och möta Lotta som är på AMS just nu. Känns inte så kul att gå ifrån Dennis när han är sjuk, det är aldrig kul att vara utan Dennis. Navelsträngen sitter liksom fortfarande fast ;) hehe. Väldigt hårt också!

Jag är hungrig, fastän klockan bara är 10... Jag är knäpp..

Kommentarer
Postat av: Anna

äh! gnäll. Det är bara att vandra med en lins det. (been there, done that!) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback