Ny vecka

Nu är helgen slut.


Fredag: Det blev middag hos Lotta, gjorde oss i ordning och drack lite. Jag fick offra mig till att smaka om kaffet var bra. Men hur fan vet man om kaffet är bra om man inte dricker kaffe? Kaffe smakar helvete!
Jimmie, våran chaffis, och Daniel Kala kom upp en stund innan vi skulle dra vidare. Vi hamnade på Karhma i Sandviken. Det var trevligt. Vi hängde med Rikard från Järbo, hans kompis och syster.
Det var riktigt kul faktiskt!



Lördag: Jag åkte hem till Mickes föräldrar strax före kl 11 och busade med Dennis innan vi skulle åka in till Gävle på Mora Träsk.
Jeppe var lite tråkig som inte alla tyckte om att vara där och lyssna och leka :/ men men. Dennis var lite skeptisk, men han kände igen dom. Till slut så började han dansa med händerna och gjorde precis så som man dansar till Mora Träsk ;)
På kvällen blev det lite godis och tv. Mys.

Söndag: Kalas i Silverdalen. Vi åt hela dagen :P mer än så går inte att säga faktiskt. Haha.

Helgen har väl inte varit så överdriver bra. Allt förstördes i fredags och värre blev det, men man försöker ju hålla humöret uppe ändå, men igår brast det.. Jag orkar inte mer. Vad jag än gör så blir det fel. När i helvete ska jag få roa mig? Jag vill nog inte ens veta vad fan jag gjort för fel nu.
Näe, nu går vi ut i kylan och åker lite pulka.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Jag känner så IGEN mig i dig alltså.. DEt är hemskt.. Tänker på dig <3

2009-02-02 @ 13:16:32
Postat av: Michaela

Bry dig inte, du har all rätt att roa dig!!

2009-02-03 @ 10:18:25
Postat av: Anna

Du har all rätt, gumman. Jag stöttar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback