SJUK!

Igår blev jag sängliggandes från klockan 16, tror jag att det var. Mådde så jäkla illa, in på toa och trodde jag skulle spy, la mig igen i sängen och drack en massa vatten, in på toa igen,, höll på att svimma när jag gick tillbaka till sängen och M hörde inte vad jag mummlade om så det blev lite svårt för honom att hjälpa mig till sängen.
Efter den gången blev det bättre, men min rygg började värka istället och jag frös sjukt mycket utavför täcket och höll på att svettas ihjäl under täcket.
Jag mådde tillräckligt bra för att kunna natta Dennis, iofs så somnade han ju direkt efter vällingen så jag behövde inte passa honom så mycket. Han åt inte ens upp all välling, vilket han inte har gjort på 4 nätter nu. Han har ätit dåligt den här veckan eftersom han varit sjuk han också. Jag åt ingenting igår heller, en tallrik med fil och flingor till frukost, inget mer.. Jag låg i sängen när Dennis och Micke åt och jag mådde pyton av att känna doften av mat, speciellt ketchupen! Fyfan vad vidrigt!

Men när Dennis somnat ca kl 20:20 så försökte jag också att somna, jag låg sömnlös till kl 23.

En snubbe som bor i andra trappen är helt jävla galen. Man hör honom spela musik hur jävla bra som helst in i vårat sovrum, trots att han bor längst ner och vi bor på andra våningen + att vi inte ens bor i samma trapp! Det kanske har med att lägenheten som vi har vägg i vägg med är tom och att allt ljud från nedervåningen hörs tydligare.
Men i alla fall, Pelle som också bor i trappen bredvid har sagt att snubben längst ner är en  gammal alkis och jag har då berättat att när han har fest så spelar han ALLTID samma låtar. Skittråkigt :D Han drar på skithög volym och det dunkar  fint så att jag inte kan somna.
Sedan så börjar han gapa och om att hatar en annan kille som är på festen. Skriker han så hört vartenda ord han/de säger! Så jävla sjukt hur bra det hörs!
De går ut på verandan och gastar om att snubben inte vill ha honom där och smäller i balkongdörren, glas går sönder och folk skriker. När killen har lämnat festen så blir det lugnt i en halvtimme, tills han börjar skirka åt en tjej "Jävla HORA!! Fan vad jag hatar dig! Kan du försvinna härifrån? Jag vill inte ha dig här! FUCK YOU din jävla hora!!" och hon skriker tillbaka.. Bla bla bla.... Det blir lugnt ett tag till, en timmes tystnad tills han börjar gapa och gasta igen!!! Ut på verandan och  mucka med en kille, de springer ut och rycker i våran portdörr och tillbaka tills snubbens verandra igen. När han bett den killen att dra åt helvete så kommer det roligaste :P
Snubben: "Nu är jag trött på det här, jag tänker gå hem!"
Gästerna i kör: "MEN DU ÄR JU HEMMA!"
Snubben: "Ja det vet jag väl, så håll käften med er!"

HAHAHAHAHAHAHAHA jag låg och skrattade lite tyst så att jag inte skulle väcka Dennis. Jag skickade även då ett sms till Micke och han kom in och skrattade han också :P Jävla idiot.
Jag fattar inte varför man är kvar på en fest om det är sådär mycket bråk? Vem är det som har så kul åt det? + att han är en gammal krökare.

Det blir ett bråk till, denna gång en tjej och han skriker en massa "fuck you, jag hatar dig så jävla mycket. Du är så ful, ditt lilla as!" då tror jag att resten gick för tyst blev det :) SKÖNT! kan jag få sova nu, tänkte jag. Jag somnade och vaknade stup i kvarten ändå för att min rygg värker så mycket och jag har feber.

Idag mår jag lite bättre, men ryggen värker än och jag har ont i huvudet, feber har jag nog också för jag svettas som en gris.. Blä.

Kommentarer
Postat av: Stina

Inte undra på att du inte kom ut och hade kul med oss igår då! Stackare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback