Valbo igår..

Dagen i Valbo igår var kul. Vi var inne på Toys'R Us, Noel och Dennis sprang runt själva och tittade och plockade. Det var verkligen paradiset för Dennis, han sprang runt, till varje fylla och skrek "Där!" och så plockade han med sig något ifrån hyllan. Nina lärde honom att man, på vissa leksaker, kan trycka på knappar så att dom låter. Gud vad han gick omkring och tröck på leksakerna efter det.
Dennis hittade en traktor när vi nästan hade gått runt i hela butiken. Han tog en grön traktor och jag tog det där som att han vela ha den, så jag köpte den till honom. Snacka om att man fick en nöjd son sen! "Kakko!" satt han i vagnen och tjoade och lekte med sin traktor. Noel köpte själv sin en drake som sprutade eld. Den var snygg, lätt att man skulle ha den som prydnad hemma bara.
Vi gick över till pizzerian som står precis bakom Toys och käkade. Dennis och jag delade på en pizza. Nom nom!
Gick runt lite till på den övre delen av köpis, sedan skulle dom åka iväg och plocka upp någon som slutat skolan och sedan åka hem, så då gick Dennis och jag ner för att ta ut pengar. Handlade lite gott inne på Coop, sprang in på Bokia och letade lite men hittade inte det jag sökte, in på Lindex och kikade och sedan in på H&M, allt det där tog mig 20 minuter att gå igenom, jaha, 20 minuter kvar tills bussen går.. Skit. Men vi knallade upp till bussen ändå och jag ringde syster och fick några minuter bortpratade i alla fall.

När vi sitter i bussen så ringer Dennis farmor och farfar och frågar om vi vill ha skjuts hem från resecentrum och jag tackade ja. Inte vill jag gå hem nu när det blivit mörkt, det är kallt och så har det börjat snöa igen.. Så vi fick skjuts hem, packade ner Dennis saker som han skulle ha med och sedan åkte han med farmor och farfar hem. Han ska vara i Hofors hela helgen.

Idag är det lördag, så i eftermiddag åker Micke och jag till Hofors ;) Vi ska på partaj, vettni! Tim fyller år idag, så det är fet hos Jim - Micke ska dit + att han ska ta med sin Löv dit. Vad kul! Själv ska jag till Anna ikväll. Det ska bli kul.
Lite tråkigt dock med bussarna, men det går 3 st efter kl 22.. Men då vågar jag inte gå från bussen och hem :/ det är ju det.. Skit.. Undrar om jag ska fråga om jag får sova hos D's farmor och farfar, det skulle vi båda få, men Micke vill hem senare.

Näe, nu ska jag äta frukost och kika om det är något på tv, kanske brodera lite också innan man ska göra sig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback