Varit på stan

Ja har man två katter + mig i hemmet så måste man dammsuga minst en gång om dagen eftersom vi hårar så jävligt :P

Har varit på stan med Lotta ^^ jag tog lite fika och Lotta var hungrig, så hon käkade mat och blev så mätt. Vi pratade en hel del, saker som hänt och vad vi missat. Nyttigt. Men ack så förvirrad jag blir.. Skit.
Tog 41:an med henne till Scherpbacken, gick in på Prix och handlade hem lite mat, sedan gick jag hem.
Dennis har ingen matlust alls.. Han åt bara någon sked med äppelmos och gröt imorse och någon tugga av macken, men inget mer. Vi har försökt ge honom mat nu 2 gånger, men det duger inte. Stackars liten..

Jag ska fråga mamma om hon har sin bakmaskin kvar och fungerande. Jag är sugen på att baka bröd i den :) Så om vi åker till Hofors på fredag så springer jag in till mamma och hämtar den innan vi ska hem ^^ gott med nybakat bröd på morgonen. Nom nom!

Dennis och jag lyssnar på lite musik just nu, M somnade precis på soffan ^^ han blev väl trött efter att jag väckte honom för att gå till dagis och hämta  Dennis. Han gick iväg med en lins i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback