Äntligen kväller!!

Japp, nu är det kväller.
Klev upp kl 8 med Dennis, åt frukost vid nio och gick ut och åkte lite snowracer och tittade på en ekorre som sprang runt. Dennis bara skrattade när han såg ekorren och vela springa efter den. Sen lyfte vi stora snökluvor :D Wiiie! Dennis lade dom största på snowracern och vela att jag skulle dra dom. Sötkorven min :) När vi kom in så blev det mellis. Han skulle INTE ha kaka, kan ni tänka er det, Dennis vela inte ha kaka! Han skulle ha yoghurt. Sen lekte vi med lego, lyssnade på musik tills Micke vaknade, sedan var det dags för att sova middag. Jag lade mig bredvid Dennis och jag somnade nog före han tillochmed ;D
Lite drygt att sova då faktiskt, jag hade mobilen på ljudlös och Lotta ringde 4 ggr och jag svarade på sista. HOn var sugen på snickers och var tvungen att fråga efter vad ingredienserna var ;) Haha, tokfia. Sedan ringer syster och ska prata, men jag svarade inte, jag orkade inte! Jag var trött :P
När vi vaknat så bytte jag sängkläder och helt plötsligt var det dags för tvättstugan. Micke hade främmande :) trevligt.

Nu sover gossen sen 1½ timme tillbaka och jag ska ta och brodera lite tror jag. Tjoglöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback