Dålig stund i affären

Aah, nu är man mätt i magen! Stekt kyckling, ris och currysås. Nom nom!
Jo, Dennis och jag gick till affären och mötte där på vägen Malin, Liam och Tobias :D snopet! Det var trevligt, trevligare än vad det var i affären.. Jävla långa köer och de hade 5 kassor öppna, men köerna var fortfarande lika långa + att sockerpåsen gick sönder när jag lyfte ur det ur korgen som låg på vagnen.. Så hela vagnen är full med socker. Jävla skit! Och sedan välter min korg när jag ställt upp den på korghållaren, eller vad man ska kalla det.. Och killarna som står bakom mig har inte en tanke på att hjälpa mig att ta upp mina varor. GAAH! Vad sur jag blev!

När vi kom hem så tog jag och gjorde min efterlängtade cheesecake ;) Så ikväll ska vi mumsa cheesecake. Dennis lär inte få något för han ska sova om en timme, så han får nog inte ner mer i sin lilla mage. "Lilla", såg ni vad jag skrev.. Lilla!! Haha, han har nog en hink i magen, så som han kan äta! Haha!
 Nåja :P vi ska väl försöka se någon film ikväll och gotta oss när Dennis har somnat.
Nu vill Dennis lyssna på musik, så jag lär väl sluta skriva ;)

Kommentarer
Postat av: :)

Hey! Kan du inte skriva ut receptet? vore skoj..

2009-01-24 @ 00:07:03
Postat av: MaYliinBJ

Jaaa.. Vart chockad att att vi såg er, men kul! :)

Nej men usch vilken jobbig dag i affären då... :/

2009-01-24 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback