Det kliar i mina fingrar

Ja, vad säger man.. När vi satt vid matbordet igår och åt pannkakor med grädde och sylt så började Micke nynna på en melodi, påminner lite om Händiga Many på Playhouse Disney.. När Micke då har nynnat en bit av sången så fortsätter Dennis att nynna. Så höll de på ett tag och gud vad vi skrattade. Tårarna bara sprutade för att vi skrattade så mycket. Hur go får man bli egentligen?! Vi tror att Dennis kommer bli en musiker av någon slag, något som har med musik att göra.
Kanske blir han trummis, gitarrist, sångare, DJ, eller varför inte en produsent eller vad det heter.. Haha. Han älskar i alla fall musik att dansa till, sjunga med i och göra musik :) <3 <3 <3 <3

En tråkig sak.. Dennis har hosta och det blir inte bättre att ge honom hostmedicin för det är värdelöst. Det finns liksom ingen studie på att hostmedicin fungerar. Det gör det faktiskt inte! Inte ens Mollipect som är receptbelagt! Jävla skit. Det är samma med halstabletter, det är också lika värdelöst. Man mår varken bättre eller sämre utav att ta det. Medicinens värld är ibland ett skämt.
Jag som tänkte fråga både Anna och Malin om de skulle vilja åka och bada någon dag, eller kanske tillochmed åka in till Gävle och leka i Leklandet.. De läser ju min blogg, så nu vet de att jag har tänkt på de. Men vi väntar tills Dennis har blivit frisk.. Och Malin har väl mycket att göra nu också, så vi tar och lugnar oss ett slag med att planera in något.

Ja.. Haha. Jag måste berätta att Dennis är hur svår som helst att väcka på mornarna. Man får stå bredvid hans säng och skaka på honom och be honom vakna i evigheter tills han ens öppnar ögonen. Längsta jag hållt på är en kvart, då var jag även tvungen att  gå på toaletten emellan. Dock gick det mycket smidigare att lämna honom på dagis imorse :) Han vinkade själv av mig innan jag ens hade öppnat munnen för att säga hej då. Han är klok, vår grabb.

Vet ni vad? Jag har fått värsta rycket! Jag har tittat efter en ny köksklocka, eller ja jag har inte hittat någon som skulle passa i vårat kök än.. Sedan har jag lite planer på hur allt ska se ut här hemma. Jag har blivit en aningen inredningssjuk, eller nåt Och det känns så härligt.
Mina nyårslöften börjar redan "verka", haha.. Jag vet inte hur jag ska säga det..

Nej nu ska jag ta och fortsätta att brodera. Jag är galen, jag vet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är roligt att inreda när man väl kommer igång :D Ja längtar tills vi ska flytta och fixa :)

2009-01-21 @ 10:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback