Flickvän på dagis ;)

Ja, min son har nog en flickvän på dagis ;) Det ni! Det ska börjas i tid. Haha, han är snart 18 månader (snart 1,5 år alltså) och har flirtat lite på dagis, han är en redan en tjejtjusare ;) hihi.
Lena berättade igår att Dennis hade lagt sitt huvud mot Ebbas axel och Ebba hade lagt sitt huvud mot Dennis huvud. Så hade dom setat en stund och lutat sina huvuden emot varandra :) Aaaw <3 När jag kom hem så frågade jag Dennis om han var kär i Ebba och han nickade :D Underbara unge! Inte för att han förstod vad jag sa, men det var kul.
 Medan Dennis var på dagis så fick jag tid över till att diska bort berget som vi hade. Nu ser det fint ut igen. Måste hålla det så nu också, det är ett utav mina löften. Jag vill ha ett rent och snyggt hem.. Eller ja, rent i alla fall. Dock lite svårt när man har katter som lossar hår och skvätter kattsand och drar den med sig ut i hallen och sladdar runt i det så det hamnar överallt i lägenheten. Men det ska jag sköta :) Det är faktiskt ganska skönt att städa ibland, jag vet inte varför men jag tycker det.

Idag ska jag byta gardiner och ta bort ljusstaken. Vi satte bara upp julen i köket eftersom vi inte hittade de andra ljusstakarna i källaren. Vi har miljoner kartonger fyllda med saker.. Fattar inte att vi kunde ha så mycket saker när vi bodde på Jägarn i Hofors.. Det är sjukt mycket saker!
 Jag saknar Hofors! Micke säger att vi får se var han kommer få jobb någon stans nu, så flyttar vi därefter eller stannar kvar i Sandviken.. Han vill ju helst slippa pendla. Så jag hoppas han får jobb i Hofors, typ snart! Vore ju skönt att någon utav oss har jobb. Han fick ju den bästa julklappen ever - "Du får inte fortsätta på Scan Arc.." men Linda vill att han är kvar på Bulldozer, då finns det större chans att han får jobb. Bulldozer är ett bemanningsföretag i Gävle inom industri, vad jag har förstått i alla fall. Men jag håller tummarna!!

Sen då.. Jag ska ställa vinglasen, ölglasen och snapsglasen i bokhyllan strax :)

Vet inte vad mer jag ska skriva.. Det kommer nog upp mer under dagen.

Later

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Dennis har en flickvän nananana! :D Men jag måste säga gud så sött :D

2009-01-08 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback