Lördag morgon

Tredje januari.. Jisses!
Igår, efter att syster åkt hem så kom Lars, Nina och Noel. De kom samtidigt som Micke kom ifrån hälsocentralen. De små pojkarna lekte, de stora pojkarna spelade lite Xbox 360 och Nina & jag tittade efter recept på recept.nu
Jag bjöd dom på den sista biten cheesecake som syster tog med sig hemifrån. Skitgod! Sedan pratade Nina och jag om cheesecake en bra stund medan  vi klickade runt bland Leilas recept ;)

Eftersom Dennis inte hann sova något under dagen så slocknade han kvart i sex i sin säng med en flaska välling. Han pep till två gånger under kvällen, innan kl 00.. Sista gången fick jag lägga honom i stora sängen och la mig med honom.
Sedan sov vi enda till klockan var 8:20 imorse. Gossen sov mååånga timmar inatt! Oj oj. Nu är han utvilad i alla fall :)

Undrar vad man ska ta och hitta på idag då.. Dennis och jag ska väl ta och promenera till Coop och handla lite. Tänkte jag skulle göra en cheesecake, sån som mamma gjorde med Dajm. Jag älskar Dajm!
Syster glömde ju sin strömkabel till datorn så hon kommer hit senare och hämtar den. Klant! Så går det när man har bråttom hem :P tråkmåns!

Dennis och jag sitter nu på Youtube och lyssnar på Pippi, Emil och andra skojiga låtar. Bamses saga :D haha usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback