Slö dag

Idag har vi inte gjort så mycket.. Jag la mig och sov efter att jag lämnat Dennis på dagis och sov fram till Thomas kom och plingade på dörren.
Dennis fick åka bob till dagis imorse och det gillade han! Imorgon är det ingen dagis, då ska vi nog ta och åka lite bob medan snön ligger kvar.
Skulle vara trevligt om man kunde var med någon mer att åka bob med, men ja, vi bor ju i Sandviken. Inte fan känner man någon här.. Jag försöker så gott jag kan, men nä.. Något är fel, men vad?
Sak samma..

Jag är svinhungrig! Jag ska ta och göra wookgryta snart. Gud så smarrigt!!!

HUNGRIG!!! Sen ska jag göra cheesecake, men dajm. Jag kommer aldrig sluta göra den, jag älskar dajm. Kanske göra cheesecake med kokos i också? Haha, nä, det kanske inte är så gott. Inte i cheesecake i alla fall..
Just ja, vi har inte strösocker så det räcker så jag ska ta och banka och smula bitsocker.. Får smula till ca 1-1,5 dl. Blä, det kommer bli jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till Hoooofors Sannaaaaa :D Vi tar väl hand om er! Och det är ju inte långt kvar förns vi får flytta, Aaah en månad sen vill man komma iordning, sen får ni komma å hälsa på HUR mkt ni vill! men innan dess ska vi hunnits setts massa gååånger :D

2009-01-22 @ 20:13:25
Postat av: Milis

De lät drygt, men vad gör man inte för lite gottis? ;) Själv funderar jag på att byta ut dajmen mot hallon nästa gång, är så nyfiken på hur de blir o smaka...

2009-01-22 @ 20:40:22
Postat av: anki.

tittar in här också! Hoppas inte Dennis blivit sjuker å, har hört att Ebba är lite förtjust i honom men det verkar inte som hon smittat honom iaf...hon verka ha nå typ av magsjuka så de blev inge dagis idag =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback