Turtles? haha

När jag säger "Turtles" så säger Dennis efter mig "Dadåå" med mörk röst :D Hahaha, så jävla underbar!

Vi har ätit frukost och vi ska snart gå iväg till badhuset. Kom ju på att bussen inte går förbi badhuset härifrån, då får vi ju hoppa av vid Bessemer och gå igenom parken.. Crap! Nåja, vi ska nog gå hela vägen till badhuset istället. Skönt med friskluft, fastän det är ca 15- ute.. Kallt.
Men jag kom ju att tänka på det, var ställer man vagnen på badhuset? Jag har inte varit där sedan man gick i skolan.. Då ställde folk barnvagnarna i gången, utanför omklädningsrummen.. Hmm, undrar om jag ska ringa Nina och fråga om dom kan hämta oss? Vet inte om Lars ska vara med, då kan han ju hoppa av med Noel vid badhuset. Nåja, det löser sig.

Pappa ska komma idag, han hade inte tid igår.. Vi får väl se om vi hinner hem innan han kommer, Micke är i alla fall hemma.

Nu måste vi skynda oss :) Bada bada bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback