USCH

Jo jag blev besviken igår när X sade att hon/han kunde komma pga viktigare saker, men nu känner jag mig sviken. X skall tydligen umgås med någon annan.. Vad hände med det viktiga du skulle göra? Nåja, jag får ta det så att det absolut inte är sista gången vi ses i alla fall. Men ändå..

Blä, jag mår illa.. Jag hatar vissa ansikten på bilddagboken. Jag kanske bör ta bort den för att slippa bli påmind om saker man försöker komma över och glömma. Det har gått bra efter att jag sagt upp kontakten med en del och jag vet att någon enstaka läser min blogg, men det får väl göra det då.. Jag kan ju inte be dom sluta läsa när vi sagt upp kontakten.
Sedan är det ju fulbrudar på bilddagboken som stör mig oerhört mycket. Jag tycker att jag är hemsk, men hon är fan värre än mig! Det säger tillochmed Herr X. Då är det illa.. Visst, jag känner inte henne, jag känner bara till hur hon är då Herr X har berättat. Hennes sätt att vara, bete sig och hur hon ser ut! Fy fan. Hur orkar man hålla på som hon gör? Hur orkar hon med sig själv?
Nej, jag är inte avundsjuk. Jag vill inte se ut som en "plastic fantastic"!

Haha, jag känner mig patetisk just nu ska ni veta.. Det får man göra ibland, man kan inte alltid ligga på topp.

Jag har inte tid att sitta här och diskutera med mig själv.. Jag har viktigare saker för mig, som brodera och sen duscha.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

jobbigt när man blir besviken :(

2009-01-21 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback