Pölsa <3

Åh jäklar.. Nu har vi varit duktiga.. Medan Dennis var på dagis så har jag dammsugit och torkat golven. Efter att vi hämtat Dennis på dagis så gick mot stan, Micke skulle till AMS och medan han var där så knallade Dennis och jag till leksaksaffären och köpte en present till Theo :) Vad svårt det är att hitta presenter!!! Jisses! Det finns ju så mycket saker!
Efter att vi handlat presenten så gick vi tillbaka till AMS och väntade på Micke. Sedan gick vi till Willys och handlade. Vi proppade vagnen full med kassar + potatis. Hua, vagnen blev tung! Fy fan!

Dennis och jag svängde av borta vid Norrsätraskolan och Micke gick till Coop för att handla ännu mer! Haha.. Dennis såg att Micke gick åt ett annat håll och blev såååå ledsen, han grät heela vägen hem :/ skitdrygt, för jag lyfte ur honom från vagnen och ställde honom på backen och han kastade sig på vagnen. Han VÄGRADE stå upp, han skulle upp i famnen! Men inte kunde jag lyfta upp honom när jag skulle försöka få in vagnen i förrådet, den vägde ju som 2 Dennis + 1 Dennis i famnen.. Jag dog!
Inne var det kaos, han bara låg och rullade och skrek.. Tårarna sprutade och ingenting hjälpte.. Han fick en bit kaka och vatten medan han fick ligga på hallgolvet och fick blöjan bytt... Då blev man tyst... Usch.. Min axel. Men det blev nog ännu bättre när han fick hjälpa med att ställa in kattmaten i skafferiet :)

Nu sitter vi på Youtube och lyssnar på Madagascar - I like to move it.
Börja med maten nu.. sen äta! Fy vad gott. PÖLSA OCH POTATIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback