Så är det..

Jag är faktiskt duktig! Det kan ingen säga emot att jag inte varit det. Jag försöker sköta det här, men räcker det?

Jag har rensat i min MSN-lista, det är fortfarande väldigt många. 30 st!!? Va? Jag pratar inte ens med 5 st av dom! De folk jag pratar med går att räkna på en hand. Det är typ syster jag pratar mest med, sedan händer det att jag skriver med Anna och Malin, sen är det inga fler.
Hmm, jag saknar Jennie S.. Henne har jag inte träffat sedan jag var gravid i de första månaderna med Dennis. Jisses! Och tiden mellan vi umgicks och till den gång vi sist sågs så var det nog 2 år emellan också, skulle jag tro. Men hon svarar aldrig på MSN eller på Helgon, så hon vill väl inte ha kontakt längre. Jag orkar inte bry mig. Jag har sagt upp kontakten med många de senaste månaderna. En senast för några dagar sedan. Det var skönt faktiskt, vi pratade så sällan ändå.


Vi har i alla fall ätit frukost nu och lyssnar nu på musik. Dennis älskar det! Tänkte sen att vi ska gå ut och åka lite snowracer ;) sen är det nog någon som behöver sova, hehe.
Dagis är ju stängt idag, så vi ska busa och leka hela dagen.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

De skulle inte sitta fel i att rensa lite på msn.. som du skriver man snackar ju fasen inte ens med dom man har! :O

Fast jag är väldigt dålig på msn :P __Ibland kan ja vara inloggad fast jag inte ens skriver !:P

2009-01-28 @ 09:58:22
Postat av: Michaela

Vi måste ta o träffas igen, är ett tag sen nu o är ledsen att jag inte hör av mig men jag tror du vet anledningen till det :/

Kram!

2009-01-28 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback