Helt slut efter badhuset

Kl 10 var vi på badhuset med Nina och Noel. Oj, vad vi badade. Dennis plaskade och skrattade, han tyckte det var riktigt kul. Mycket roligare denna gång än tidigare gånger. Iofs så var han ju inte så medveten om saker och ting tidigare.. Han älskar ju att bada i badkaret, så poolerna var ju inga problem. Varför inte ta en förmiddag när vi inte har något annat för oss och bada gå/åka iväg till badhuset och bada i någon timme :) Någon som ska med?
Lotta och jag pratade lite över sms idag om att vi ska ta någon dag och bada. Kanske ta med Douglas då eftersom Dennis och Douglas är / Nästan i samma ålder. Vi får se, det spelar ju ingen roll om vem som är med, det vore så kul att ha med någon med barn ändå :)
Vi har även pratat om att tatuera oss, en varsin tatuering för våran vänskap. Vi har ju ändå känt varandra i ca 14-15 år. Vi förlorade några år runt högstadiet och gymnasiet. Vi har kommit ikapp de åren nu, känns det som.
På lördag är det kalas för Theodor också ^^ wiie. Stora killen! Tiden går fort!!!

Nina hade body butter med doft av kokos, FY FAN vad gott det luktade! Jag var tvungen att smörja in mig lite. Guud! Neeeeeeeed på den! Hon hade köpt den lite billigt på Willys, hon tyckte den var sämre än de hon brukar köpa i Bodyshop-butiker. Men vafan, jag älskar kokos och jag ska fan ha den! Det luktar så gott, jag nästan dör! Hehe.

Efter att vi kommit hem från badet så kom pappa strax efter. Micke hjälpte pappa med att bära upp bokhyllorna. 3 st, 2 st får plats i v-rummet och den tredje får nog vara i Dennis rum sen när det blivit klart.
Men fint blev det i v-rummet med bokhyllorna i alla fall. Jag blev nöjd. Skönt att få fylla rummet faktiskt.

Dennis somnade direkt efter vällingen ikväll. Jobbigt att bada i 3 timmar och inte sovit mer än 10 min, de minutrarna det tog att gå hem ifrån badhuset. Hehe. Sötkorv.
Jag är rätt slut jag med, ska jag säga er! Det blir nog kväller strax och klockan är nu strax efter 21. Gäääääsp!

Malin & Liam, ska vi leka på fredag då? Eller?

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Åh vad roligt att göra något för sin vänskap.. Det är bara för sött!

Och de blir lektajm på Fredag :) Vi behöver komma bort här ifrån.. En stund :)

2009-01-06 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback