Värme!

Det var ju ganska skönt ute när man hade rätt klädsel på sig. Dennis var fullt påklädd med fliströja och allt & jag tog på mig mina snygga täckisar ;)
Vi åkte lite bob i backen och hade kul. Sen drog jag omkring på honom på boben. Vi gick hemåt för jag tyckte det luktade bajs och på vägen hem så stannade Dennis vid ett glasbord med järnram runt... Gissa vad gossen gör då...! Han sätter läpparna emot järnröret och fastnar! J*vla skit, tänkte jag... Ska jag knacka på dörren och be om varmvatten? Vafan!!
Men han slet bort läppen själv och tror ni han blödde eller? Jag hoppas att han lärde sig utav det där nu, jag sa åt honom att man INTE får göra sådär, då kan det gå mer illa ut. Usch, vad rädd jag var. Fick smått panik..




Nu har vi i alla fall värmt oss och ätit cheesecake som jag gjorde inatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback