Det var länge sen

Ja, det var en vecka sedan jag sist skrev..



Dennis och jag har varit hos mormor och morfar från i torsdags till i söndags.
I fredags var vi till Borlänge till Shalin's strutsfarm, shoppade lite i Kupolen och hälsade på Maggan, Lasse, Christ och Alva i Falun. Mycket trevligt. Bilder tog jag också, men nu fungerar det inte att föra över bilderna til datorn :O jävla skitkamera!!! Jag tog med en gammal kamera eftersom de andra två är trasiga.. Min kära systemkamera <3 men snart är den på lagning.

I lördags var vi till Myckelby på marknad. Haha, vilket öde.. En marknad ute på en åker.. Helikopterstigning hade dom också, det gillade Dennis att titta på. Å i söndags var vi på kalas hos Jeppe, han fyllde 6 år i lördags.

Imorgon kanske vi åker till Furuvik, allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback