Jävla skitväder

Fy fan vad det regnar idag.. Det har regnat konstant sedan tidigt imorse. Men vi åker nog till Hofors ändå, jag är för snål för att skicka alla brev med post och de vi bjudit bor ju typ i samma område, så man kan ju lika gärna dela ut dom. + att jag ska köpa lite skurmedel till Sofies far (få pengar tillbaka), lämna en pump till Mickes far och hämta min bärbara hårddisk hos mamma.
Hoppas det finns paraply att köpa på Ö&B, annars blir vi blöta. Dennis får ju sitta med sitt regnställ och regnställ över vagnen, så han blir ju inge blöt, men Sofie och jag... Huaa. Det paraply vi har hemma är trasigt, men vi måste ju använda det, annars blir det inte kul.

Blöööööh. Nu ska jag göra annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback