Jupp jupp

Häromdagen var vi i Furuvik med släkten från Falun. Oj, vad folk det var! Det var kö till allt, och då menar jag till ALLT också!
Vi gick på djungelcirkus och det tyckte Dennis mycket om, efter föreställning fick Dennis feber och var hur gnällig som helst och sov lite då och då.. Stackare.. Vi har varit i Furuvik två gånger och båda gångerna har han fått feber. Trist!
Men nu mår han bra i alla fall.

Det ser ut att bara bli skitväder de närmsta dagarna så vi får hålla oss inne och titta på Pippi Långstrump. Eller är det någon som vill leka?

Snart är det kalas också. De vanliga folket kommer ju :) men resten, förutom Malin, har hört av sig. Jag hoppas att Anna och Alex kan komma <3

Snart ska jag fixa mina naglar ;) och är jättesugen på att klippa mig. Jag vill kunna göra frisyrer med mitt hår, men det går inte så bra när det är som det är.. Vill ha lite uppklippt så det ser mer levande ut. Topparna ska definitivt bort, de är slitna som tusan. Aja, vi får se om jag vågar klippa mig, längden ska jag ha kvar i alla fall. Aldrig att jag klipper mig kortare än till axlarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alexander är hos Kenneth, den dagen. Jag har en massa träningar till showen också. Jag ska se vad jag kan göra.

2009-07-25 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback