Tyson är tillbaka!

Idag har jag varit ledig från MiROi, har mest suttit vid datorn och tittat på Pippi Långstrump med en seg Dennis. Vi har bara slappat idag. Skönt. En extra söndag ^^

Jag stod i köket och fyllde på ett glas med juice och så plötsligt ringer min mobil. Det är Kerstin, hon och hennes karl, Christer, har hittat Tyson. Det var dom som hittade honom förra året med. Kerstin talade om att hon hade bett om att hon skulle hitta på Tyson, och det gjorde hon. Tack!
Jag träffade ju henne i förrgår utanför hennes lägenhet och pratade om just katter och att hon skulle fortsätta hålla ögonen öppna. Igår ringde det en annan karl, från huset mittemot oss, om att han sett en katt utanför, men när jag gick ut och letade så såg jag ingen katt.. Bara den svartvita, Joker..
Nu vill jag tacka Kerstin och hennes man, Christer, med blommor. Det ska jag allt göra!!!

Imorgon när jag kommit hem från MiROi så ska Tyson få en DUSCH!!!

Kommentarer
Postat av: Milis

Vad skönt att han kom till rätta igen! :) Vet hur orolig man blir när dom springer bort... :/

Postat av: Sarah

men så är de ungefär här med ^ Har inga vänner kvar ja xD :P

2009-07-14 @ 16:10:04
URL: http://teef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback