Fy vilken härlig helg det har varit!

Gud vilka nöjda killar vi hade med oss i Sandviken i lördags :) Ojoj !! Dennis verkade inte riktigt hänga med om vad som hände när Mora Träsk uppträdde, medan Noel satt på Lars axlar och tittade för fullt.
Noel fick åka bandvagn med Lars medan mormor, morfar, Dennis och jag tittade på raggarbilar som var utställda på torget. Dennis var då i himmelriket, kan jag lova! Efter en lycklig stund gick vi allihopa till Monroes och käkade, dock fick vi vänta på maten i en halvtimme + att Ninas kyckling var alldeles rosa innuti.. Efter vi käkat så åkte vi hem till mormor och morfar, där hände det saker! Noel och Dennis fick sova i sina vagnar en stund, sedan blev det bad i poolen. De badade hur mycket som helst. Kanonlöradg var det!
Söndagen, mors dag, gick mest åt till att sola för min del. Färg fick jag ;) en fin och röd färg som vilken dag som helst blir brun. Hihi. Jag fick solsting igår kväll innan vi skulle åka hem.. Jag hade sån jäkla huvudvärk och två Magnisyl hjälpte inte + att jag hade solfrossa.. Jag låg i soffan och frös med filten över mig. Det var hemskt.
När vi kom hem så tog Dennis och jag å duschade, vilket var hur skönt som helst, sedan somnade vi sött runt åttatiden i sängen.

Tack för det fina vädret vi haft i helgen, det får gärna fortsätta ;) Bilder kommer upp på bdb senare under dagen, jag ska iväg på MiROi strax.. SUCK

Helgen var kanon. Dock blev jag väldigt ledsen på en viss person, man fick höra två olika stories.. Hmm. Jag hoppas att allt kommer sluta bra och att det inte händer igen. Jag blev jätteledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback