måndag

God morgon..
Dennis vaknade före mig imorse. Han var så söt och stängde dörren efter sig när han gck ut i vardagsrummet,sedan kom han tillbaka och sa "hej då mamma, hej då pappa" och så stängde han dörren igen. Toker.
Idag blir det återigen 3 timmar på MiROi.. fan vad det stället är tråkigt, men man måste väl.. Jag går  väl mest dit för pengarna, måste jag säga.. Det gör nog de flesta som går där.

Jag saknar Elin, men nu bor hon i Hofors igen :) så i helgen ska jag hälsa på henne i sin nya lägenhet!! Jag saknar  Hofors, fy fan vad jag saknar stället. Helt sjukt....! Micke gör det dock inte.
Är det någon som vill hitta på något i helgen så vet ni var jag finns, på mobilen och troligen i Hofors heeela helgen ;)  men det är ju några dagar kvar tills dess.

Nu ska jag göra ordning frukost till Dennis och mig, sen måste jag göra mig i ordning och väcka Micke så att han är vaken med Dennis när jag sticker iväg på kärringpeden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback