Men suuuck

Fortfarande - Sandvikare är sjukt tråkiga! och svår"flirtade"... de verkar ha fullt med vänner och har inte plats med en till.. SUCK!! Det ska bli skönt att få träffa Malin och Liam, en hel dag i Edsken är bestämt :) jag längtar! Sedan ska jag träffa Elin <3 saknar henne! å träffa Stina. Skönt att träffa lite vänner, äntligen.

Imorgon ska vi till mormor och morfar. Morfar fyller 66.

Jisses, det är fest.. Hög volym på.. uuh. det är ju något lyhört här..eftersom personen som festar på i trappen bredvid, längst ner. men det har jag ju skrivit om förut. Aja.

Undrar vad man ska göra ikväll.. Micke nattar Dennis. Ska jag skapa en gubbe på Sims? Ja jag tror det.. är dock väldigt trött nu, känner jag..

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Jajamen, Edsken väntar på oss :D

2009-07-01 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback