Morr. ibland blir det inte som man tänkt sig

Jag tycker inte om att somna när jag har bestämt mig för att göra  saker senare på kvällen. Jag som hade gjort ordning tsatsiki, skulle dippa och spela Sims... men istället somnar jag med Dennis, men det klagar jag inte över. Han är så mys att sova med (förutom när han ligger och sparkas).
Aja, får göra ett nytt försök ikväll.

Och inte ringde min far något mer igår heller, så nu får man väl inte träffa honom på evigheter igen. Vi skulle ju ses igår, men han ringde aldrig upp och berättade NÄR han skulle bli utskrivern från sjukhuset + att han har biljett till Thaiwan idag.. Idiot. Stanna hemma och krya på dig så du inte åker på det där igen och dör. För nog var han nära på att dö första veckan på sjukhuset då varken njurar eller lungor fungerade.

Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning. Dennis lär nog vakna strax med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.



Har du haft löshårsdreads? Satt och kollade på sånna på en sida men fattar verkligen inte hur man sätter i dom, funderade om du visste?

2009-06-24 @ 09:59:45
Postat av: Sanna

Jodå, jag vet hur man gör. Man tar en slinga och delar den en gång, lägger dreaden mellan slingorna och flätar.

Sugen på att göra?

2009-06-24 @ 16:19:03
Postat av: Anna Lindh - igen :)

Ja, både jag och min syster är riktigt sugna men det låter som att jag har för kort hår tyvärr... Fan. Men Lisa kan nog göra!

Tack för beskrivningen! =)

2009-06-24 @ 17:40:09
Postat av: Sanna

Håret behöver vara 10 cm långt för att kunna fläta det. Har du kortare?

2009-06-25 @ 07:04:46
Postat av: Anna

Ja, nackhåret är helt klart kortare, saknas några, eller ganska många centimeter... bara att spara på! Vore jäkligt schysst med dreads när man slipper göra det av sitt eget hår för så långt kommer jag nog aldrig orka spara!

2009-06-25 @ 08:33:12
Postat av: Sanna

Okej. Ja det är väldigt effektivt att kunna göra dreads utan att skada sitt egna hår :) Du får spara ett tag till tills det går att fläta :)

2009-06-25 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback