Snart hemgång

Återigen sitter jag i den fula gula baracken.. Jag har märkt att, när lastbilarna åker föribi, så skakar hela byggnaden/baracken.
Studenterna är ute och åker, eller dom var det i alla fall.. nu är de nog samlade i stadsparken, i duggregnet ;) härligt. Jag minns, för två år sedan när Thomas tog studenten, jag var höggravid och Micke och jag gick från stan till stadsparken... Jag fick gå barfot hela vägen för mina fötter var så svullna att skorna skavde som fan. Det var tider det. Haha jisses.

Syster har sovit hos oss inatt. Vi såg på The Broken och åt chips. Micke fick för sig att blanda lite energidryck och jäger, det blev ju några glas :P sedan tog han fram min lakritsshot och två snapsglas, till mig och syrran + en burk gin. Haha. Men jag måste säga, jag kan inte dricka alkohol om jag inte är festsugen. Det går inte.
Vi har planerat att vi tre ska ta en kväll hemma hos oss, det kan ju bli kul.

Snart ska jag cykla hem, tidigare än vanligt eftersom Micke ska iväg och klippa sig och då lär jag vara hemma med Dennis. Dock är ju Sofie hemma hos oss fortfarande, men det är lika bra att cykla hem utifall om något händer.
Jag ska slänga mig över disken när Dennis sover middag. Jättekul ska ni veta ;) blä.

Nåja. Min lillebror, Martin, fyller 9 år idag <3 jag har dålig koll på när mina småsyskon fyller.. Moa och Martin alltså.. resten av syskonskaran känner jag till väl.
Äääääääääärsch, nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback