Dagens planer

Dennis är hur gnällig som helst idag! Han har knappt ätit någon frukst då han bara gnäller och gråter. Grabben har inte varit riktigt frisk den här veckan och har ätit dåligt.
Nu sitter han i mitt knä och bara gnäller och ska störa.. Slår på tangenterna och har sig, och så blir han skitgrinig när jag säger till honom. Han får sova innan vi går till badhuset i alla fall eftersom han var vaken halv sju.. Vad jobbig han är!!!! + att jag är på jävligt konstigt humör idag. Nu är jag bara förbannad!

Vi drar till badhuset senare i alla fall. Sedan ska jag hjälpa Micke att leta på badbyxor på nätet, sedan nästa vecka ska vi gå och bada tillsammans.

Jag har så många tankar som snurrar runt just nu. Och jag hatar det!!

Jag vill ut och promenera! Synd som fan att man bor i Sandviken och inte i Hofors där man har någon att umgås med. Blaakbsfrfirkgnöogvkmv!
Cp är jag idag, det är vad jag är. CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP CP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback