Diskat - check!

Nu har jag diskat i alla fall. Duktiga mig. Jag ser att jag kladdat runt med mina blöta byxor efter golvet så nu behövs det verkligen torkas!

Men GUD vad gamlingarna under oss har hög volym på tvn!!! Och så är det spring i trappen.. Posten har kommit ;)
Men i alla fall, man hör deras tv hur bra som helst..

Mia frestas med vitlöksgucka! Så sen någon dag,då jag är själv hemma (om nu det någonsin kommer att ske :P) så ska jag göra den! Eller så gör jag den ändå så får M och D äta annan mat ;) Nom nom! Jag är hungrig! Sen duscha och klä på mig innan vi får besök, vore ju en fördel att vara påklädd då. Eller? *tänker på Martin Soneby's skämt* Underbara karl-jävel! Så jävla nice IRL, nom nom ;) Haha, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback