Grå förmiddag

Vilket jävla väder vi har idag. Det är grått, duggregnar och det är snorhalt ute. Det kändes säkert att gå till dagis när man hade  vagnen att stödja sig mot, men på vägen hem gick man försiktigt kan jag lova.

Lena och Dennis skulle klippa pappershjärtan när jag gick från dagis :) då lär ju Dennis bli glad, han som älskar hjärtan, eller "Jäjja" som han säger :) Älskar honom mest!

Jag har mailat AMS och tackat ja till Jobbgarantin. Sista svarsdagen idag, så jag skickade iväg ett mail så slipper jag slösa en jävla massa pengar på att ringa deras jävla kundtjänsttelefon.

Jag har sovit 3 timmar och 40 minuter inatt. Har sovit otroligt dåligt då Dennis har legat i våran säng hela natten och vaknat titt som tätt.. Så därför tänker jag gå och lägga mig nu/strax. Det låter så lockande med att sova. Micke sover, Nemi och Tyson sover också, jag stängde in dom i sovrummet imorse :P mouhahaha! Det blir så lugnt och skönt i övriga lägenheten när dom är instängda, hehe. Vad elak jag är.

Nej men man kanske ska ta och knyta sig i några timmar.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback