Haha nej!

Nej nej, jag är ingen skate:are..! Fy fan! Inte kan ni väl tänka er, mig, Sanna, som skate:are. Jag råkar tycka dojorna är snygga bara. Visst, jag har ändrat uppfattning om kläder och allt sånt där nu, eller ja, sen i somras.
Syrran kollar ju på kläder från www.topstreetwear.com och visst fan har de snygga kläder där.. DÖÖ! Vad är det för "fel" på mig? Det är ju knappast min stil. JAG, personligen, skulle aldrig sätta på mig sådana kläder, det är en sak som är säkert i alla fall. Jag diggar 50-tal just nu, därför har jag blekt mitt fula hår, som ännu inte är riktigt klart än ;) Lite ändringar i blekningen ska ske när jag får råd igen. Till sommaren kommer jag vara klar i alla fall. Hehe.

Yeah yeah! Micke hämtar Dennis på dagis nu, så jag ska ta och ta fram dammsugaren så kan Dennis hjälpa oss att städa :) jag ska i alla fall torka golven, för det vill jag göra. Jag är knäpp som gillar att städa.. Hua..! Jag måste vara sjuk!! Något stort är på väg att ske i alla fall.. Scary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback