Helgen!

Vi käkade pizza hos Anna innan Homepartyt började, något intressant vad det :) beställningar gjorde man ju också, så klart.
Sedan började vi spela Buzz, mitt i allt så kommer grabbarna. Jag hade så många blandade känslor i början, vad gör jag här? Men det blev lugnt, jag var glad hela kvällen trots att jag pratade en hel del om saker, det var skönt att få prata.
Kvällen hos Anna var kanon! Sådär trevligt har jag nog aldrig haft det på en fest. Där jag tidigare varit så har det bara blivit bråk.. Mer party med Anna och hennes fina vänner ;) eller hur då, Anna?

Vid femtiden gick vi hemåt till Lotta. Oj ;) haha. Vi somnade vid sju och fick sova till kl 14 då Micke ringer och säger åt mig att göra mig klar för att dra på kalas i Torsåker.
Fredrik fyllde år i lördags, samtidigt som Anna :) så vi käkade lite tårta, kakor och bullar en stund och drog sedan hem.

Det är så skönt att ha Dennis hemma. Han är så go :)
Nu står han bredvid mig och låter, han är törstig och vill ha kaka, men jag sa ifrån för vi ska snart äta frukost.

Nej men fy fan! Lördagen var så himla kanon, tycker jag. Tack Anna för att jag fick komma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Viktigt att bjuda rätt folk på fester, så man vet att det inte blir bråk. Jag brukar vara rätt bra på det :) skryta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback