Jag skulle ju städa?

Varför sitter jag här för? Jag ska ju diska av lite från imorse och sedan torka golven. Pelle fick mig att sitta kvar vid MSN, morr. Han kunde väl ha vinkat när jag gick till och från dagis, så hade jag varit klar nu :D
Men jag lär sätta fart ändå, Marita kommer om någon timma.

Fan jag vill gå ut och gå i mina nya skor! De är så sjukt sköna!! Någon som vill offra sig till att gå på promenad med mig?

Jag har hävt blockeringarna på BDB. De jag har blockat vet att jag skriver blogg ändå, så det spelar ingen roll. Jag fixar lösen och har bara öppet för vänner framöver. Mitt val!


Förresten, berättade jag om att Vendator ringde upp mig förra veckan? Det kanske jag inte gjorde.. Jag fick en plats på sommarjobbslistan i alla fall. Sedan har jag sökt lite andra jobb i Hofors.

Nej nu måste jag sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback